Barnmorskebesök

Igår var vi hos barnmorskan också, Lilla P och jag. Vi fick klara oss själva denna gången då pappa Henrik var tvungen att jobba. Lilla P mår bra! Magen växer som den ska och hjärtljuden var jättefina. Min kropp mår också bra visade alla prover. Vi pratade lite om flytten och kom fram till att jag ska gå kvar hos vår barnmorska i stan eftersom det är ca 1 månad kvar till beräknad födsel när vi flyttar. Men vi ska däremot byta föräldragrupp redan innan flytten för att lära känna dom blivande föräldrarna där. För sedan kommer det bli fler träffar efter födseln och vi kommer även gå till den öppna förskolan där. Vi får hoppas att det blir bra och att vi kommer lära känna några nya trevliga föräldrar som man sedan kanske kan gå på barnvagnspromenader med.

Jag längtar så till flytten! Lite dumt är det ju allt att den hamnar mitt i för man vill ju göra massa saker när man precis flyttat in, planera o möblera och fixa o dona. Men vi får göra det bästa av situationen och jag tror verkligen att vi kommer trivas jättebra i den nya lägenheten. Vi ska förhoppningsvis åka dit nästa vecka och fota lite.

Det bästa är att flytt = bebis! Nästan iaf, då är det iaf inte lång tid kvar!


Du är i vecka 28.
Du har gått 27 fulla veckor och 3 fulla dagar (v27+3).
Du är i 6:e kalendermånaden.
Du är i 7:e graviditetsmånaden
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Mån 15 nov 2010
Du har 87 dagar kvar till beräknad förlossning.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Kan det bli något bättre datum eller! ;)

2010-08-20 @ 17:19:08
Postat av: Anna Rebecka

Nej jag tror inte det Nilla ;)

2010-08-21 @ 14:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0