En ljus, stor dröm med vackra fönster!

Tjohoo! Hoppar och studsar av glädje! :)
I måndags var vi och tittade på en lägenhet, 4 rok på 110 kvm. Snacka om gigantisk! Den var så himla fin! Lite äldre hus med stora vackra vita fönster med spröjs. Ljus och fin lägenhet med bra planlösning! Var och anmälde vårt intresse igår hos hyresvärden och dom bad mig att återkomma imorgon för att få ett besked. I all hast i morse glömde jag mobilen hemma och nu när jag kom hem hade jag två missade samtal. Så jag chansade och ringde upp för nåt sa mig att det kanske skulle kunna vara hyresvärden som ringt. Signalerna går fram och jag hamnar faktiskt hos hyresvärden som berättar att vi fått lägenheten! Jag kan inte fatta att det är sant!? Vi fick den! Så nu blir det flytt lagom tills bebben ska komma såklart. Men vi pratade med dom som bor där nu och dom kan tänka sig att flytta tidigare och ju tidigare desto bättre!
Underbart!

Kommentarer
Postat av: Karin Sundqvist

Bara att gratulera !! Skönt ändå att få flytten gjord innan junior kommer. Kram på er

2010-08-11 @ 22:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0