Pimp my ride


Ett litet projekt jag har på gång, eller ett projekt som min mor o far ska hjälpa mig med ;) Jag var igår på Ikea och köpte detta väldigt enkla skötbord. Tanken är nu att det ska följa med mina föräldrar hem på söndag när dom varit här på besök. Sen ska det målas vitt, en trådkorg ska sättas dit så det blir extra förvaring, lite knoppar ska sättas fast på sidorna, ett handtag ska monteras fram på skötbordet så man kan hänga handuk eller liknande där. Sedan ska det spännas fast tyg på sidorna för att minska insynen till förvaringen. Lite snygga lådor för förvaringen på det stora hyllplanet och sen är det klart! Jag tänkte även att vi skulle sätta upp några hyllplan på väggen ovanfrö skötbordet sen för extra förvaring.
Totalt går allt på en femhundring, inkl skötbädd, hyllplan o konsoller som inte finns med på bild. Billigt och så får jag ett unikt skötbord!

Ikea är underbart!


(Bilder på det klara projektet kommer att läggas upp här på bloggen sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0