Sommaren är kort..

Igår gjorde jag sista dagen på mitt semestervik. Så nu är sommaren över! Det är på både gott och ont. Sommaren är över och hösten och vintern närmar sig med stormsteg. Jag skulle vilja ha lite mer sköna sommardagar men samtidigt längtar jag något vansinnigt tills november! Jag tycker inte om vintern, det är kallt och mörkt och snön gör allt lite svårare men den här vintern kommer att bli underbar, det är jag helt säker på! Den bästa vintern någonsin!

Eftersom vi nu ska flytta är det lite andra saker som vi måste införskaffa, tanken var att vi skulle ha ett skötbord på badkaret men eftersom den nya lägenheten har dusch (helt underbart, har tröttnat på att duscha i badkar nu) kommer det inte att funka. Då får det bli en såndär snygg skötbordsmöbel ist. Ikea har ett jättefint skötbord som är kombinerat med en bokhylla, som går i samma serie som spjälsängen. Så sen när vi inte längre använder skötbordet kommer vi kunna använda bokhyllan. Vi ska åka och titta på det imorgon på Ikea då vi har lite andra ärenden dit. En ny stor soffa skulle jag vilja ha också! Det är ett väldigt stort vardagsrum så det kommer bara att se konstigt ut med våran lilla soffa. Så en stor härlig soffa står på önskelistan, liksom lite annat smått och gott från Ikea! Och för den som är helt ovetande så kommer den nya Ikea-katalogen på torsdag! Som jag har väntat!

I helgen hade vi lite familjefotografering. Jag, Henrik och lilla magen. Det blev så fint så jag tänkte rama in en bild och hänga ovanför våran säng sen.
Henrik har startat en egen blogg nu, en fotoblogg där han lägger upp lite av det han fotar. Det finns lite fler bilder från helgen där även katterna fick vara med på bild. För den som är intresserad är adressen henrikpettersson.blogg.se


Kärlek

Fam. Karlsson/Pettersson

 


Kommentarer
Postat av: Karin Sundqvist

Vilken underbar bild !

2010-08-16 @ 22:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0