4 generationer

I helgen har vi varit hemma hos mina föräldrar och visat upp henne för min mormor, morfar och farmor. I lördags var alla hembjudna på middag och alla tyckte att det var så roligt att äntligen få se henne. Allra gladast var nog min mormor. Jag fick en riktig bamsekram och sen spenderade Elisa större delen av kvällen i hennes famn.

Vi åt jättegod mat och sedan blev det tårta till kaffet.

Henrik fick i uppdrag av morfar att fota mig och Elisa och så ska han måla en tavla. Ska bli kul att se resultatet sen, men först ska vi såklart ta ett foto också.

Elisa fick smaka på första nappen i helgen också! Och hon älskar det, hon blir så himla nöjd när hon får in nappen i munnen. Hon är väldigt söt med napp, den täcker halva hennes ansikte :) Men den trillar ut lite då och då så man får stoppa tillbaka den igen annars blir hon ledsen.


Gammelfarmor o gammelmormor tillsammans med Elisa


Elisa med mamma, mormor o gammelmormor


Majsan var också med på kalaset.


Trötta efter en tuff helg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0