Dålig uppdatering

Det har varit lite dålig uppdatering nu, men inläggen har faktiskt varit nästan klara o bara väntat på lite bilder och att bli publicerade. Men det tycks alltid komma saker emellan när man tänkt uppdatera här i bloggen. Boven i dramat är en liten, liten tjej men det är väl inte så svårt att lista ut kanske. Jag förstår inte riktigt vart tiden tar vägen!? Helt plötsligt har hela dagen gått o så är det dags att gå och lägga sig och ja inte har man fått gjort så mycket. Dagarna flyter in i varandra och man vet inte om det är måndag eller torsdag. Jag fattar inte att en dag kan gå så fort när man inte gör något. Eller det är klart att vi gör saker, vi gör ju massa saker men ändå inte.. Det är svårt att förklara men en sak är säker, jag älskar det!

Som sagt har vi inte gjort så mycket, Elisa har badat lite, jag har pysslat lite (bilder kommer sen) och idag har vi varit o besökt Henriks jobbarkompis o deras lilla dotter. Jätteroligt att få se deras lilla tjej, hon är 4 veckor äldre än Elisa och vilken skillnad det är på dom. Tänk att 4 veckor kan göra så stor skillnad i utvecklingen. Söt liten tjej och vi hoppas att hon o hennes föräldrar kommer hit på besök sen.


Elisa badar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0