Leksaker för både pappa och barn..

Det här babygymet har jag kikat på ett bra tag men varje gång tänkt att 749 kr är lite väl dyrt. Kikade runt lite på blocket igår och vad får jag se!? Tre annonser med detta babygym. Så jag slängde mig på telefonen, den första jag prata med sa att hon hade sålt det direkt och den andra sa likadant! Så jag hade inte så mycket hopp till den tredje, men hon hade fortf. kvar det! Så jag tjoade glatt att jag tar det! Så i veckan kommer ett paket adresserat till mig med detta fantastiska babygym! Jag är så himla nöjd!

Henrik var förresten iväg och provkörde den röda 307:an och vi ska hämta den på fredag! Så himla roligt! Den är så fin och det var den även i verkligheten enligt Henrik! Tänk va det kommer att underlätta! En kombi med gott om plats och ett stort bagage där barnvagnen får plats! :)


Kommentarer
Postat av: Karin

Grattis till bra inköp ! En rymlig bil behövs verkligen. Kramar från Dalum

2010-07-27 @ 14:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0