Äntligen hemma..

I söndags åkte Henrik till Sthlm på kurs och vi skulle vara ifrån varandra nästan en hel vecka. Jag saknade honom så otroligt mycket under dessa dagar. Som tur va hade jag min syster här på besök. Hon kom i tisdags och åkte hem idag och tur va det för annars hade jag nog inte klarat av dessa dagar helt själv.

I tisdags eftermiddag hämtade jag en hungrig syster vid stationen. Vi åt lite på stan innan vi gick hem.
I onsdags förmiddag gick vi in till stan och strosade runt i 4 timmar! Vi åt gott innan vi gick hem och vilade en stund för att gå in till stan igen och kolla på bio. På bioduken visades "Kommisarie Späck" och den bjöd på många goa skratt.
I torsdags fixade vi till på balkongen och fick upp "kattfängelset" så nu är dom små katterna säkra på balkongen och kommer förhoppningsvis inte kunna trilla ner. Det tog betydligt längre tid än vad vi trodde att det skulle göra och såklart var vi ute och pillade med detta när det var som varmast på dagen. Kvällen avslutade vi med att baka och sedan titta på film..
Igår tog vi det lugnt och gjorde inte allt för många knop och på kvällen var det äntligen dags att åka till stationen och hämta älsklingen som kom med tåget 20.40

Det är så skönt att ha honom hemma igen. Har saknat honom väldigt mycket, att man kan sakna och längta så mycket efter en annan människa. Nu kommer han iaf att stanna på hemma plan ett bra tag innan jag släpper iväg honom igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0