Fabler

Idag har jag varit på IKEA :) Jag åkte dit så jag var där strax efter 10 när dom öppnade och parkeringen var redan då full med bilar! Jag hade ju förväntat mig att jag skulle vara ganska ensam. Men ack så fel man hade. Men det va inte så mycket folk att man behövde slå sig fram. IKEA har en jättefin barnserie som heter Fabler med massa söta djur. Och nu tänkte jag att det var dags att inhandla det jag så länge varit sugen på. Det kommer ju snart ut en ny katalog och man vet inte hur länge den här serien får vara kvar och jag skulle bli väldigt ledsen om jag gick miste om dessa söta saker! Dom hade ju dessutom allt jag ville ha inne, vilket inte är alltid. Så nu är jag beredd att ta emot det nya som kommer! Vi får ju hoppas att det kommer en ny fin barnserie så man kan shoppa lite till ;)


Här är lite av det jag köpte på IKEA:


Två påslakanset! Så himla söta!



Skötunderlägg, smidigt att ha med på resan.



En söt skallra!



Badhandduk med huva.



En mobil som ska hänga ovanför spjälsängen.
I korgen sitter även en groda som kan skymtas lite.




Jag älskar IKEA!



Kommentarer
Postat av: Amanda

Nej ska du fa babis! Grattis sa otroligt mycket, sa fantastiskt roligt :) Jag onskar er verkligen all lycka, massor med kramar

2010-06-14 @ 11:00:31
URL: http://baramoi.blogg.se/
Postat av: Kristina, mor till ovan Amanda

Lilla Katarina!Va mysigt!Jättestort grattis till er båda. Hoppas du mår bra. Hoppas man får se underverket nån gång:)

Hela fam Fransson hälsar.

2010-06-15 @ 19:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0