Tittut Lilla P

Idag har vi varit på ultraljud! Lilla P mådde bra och allt var som det skulle. H*n viftade endel med armarna och vi kunde skymta när h*n kliade sig i ögat. Det var så skönt att allt var bra, jag va ganska nervös att Lilla P inte skulle leva eller att nåt skulle vara fel. Så det var så skönt att få se hjärtat slå! Men detta är ju ingen garanti, allt kan hända men vi vet att här och nu mår Lilla P bra! Så nu kan vi andas ut! Lilla P låg lite dumt till så det gick inte att få några jättebra bilder. Det är väl typiskt att man ska vända ryggen till och lilla vänd mot min rygg. Men två bilder fick vi iaf med oss :)


Här syns ryggraden och bakhuvudet väldigt tydligt och man kan se den lilla handen bakom huvudet.


Här ser man också ryggen och bakhuvudet tydligt och man kan även se ett ben som är böjt upp mot magen.

Igår var vi inne i stan och käkade glass vid piren. Sen var vi inne på H&M då jag behöver utöka min garderob med lite större kläder. Har bara ett par byxor att använda och det är inte så kul. Jag hittade ett par snygga mamma-jeans så nu har jag iaf två par byxor att växla mellan. Sen hittade jag en fin vit topp som jag ska ha på midsommar tänkte jag och en annan topp och en kofta. Kände mig väldigt nöjd när jag gick ut genom dörrarna. Det är inte så lätt att hitta mammakläder tycker jag. H&M har endel fint och det är inte allt för dyrt heller, sen har dom många vanliga långa t-shirtar också som man kan ha även om magen börjar bli stor.


Min nya topp som jag ska ha på midsommarafton och dom nya jeansen.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Saknar dig så himla mycket. Du kommer vara finast på midsommar!

2010-06-25 @ 15:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0