Sommar, sommar, sommar...

Jag beställde lite begagnade kläder från 18månader.se, dom säljer billiga begagnade kläder med märken från England och USA. Dom hade mycket fint och jag tyckte att det var riktigt billigt. Men sen var jag lite tveksam med tanke på att det var begagnade kläder. Men när jag hämtade paketet tidigare i veckan blev jag glatt överraskad. Kläderna ser nästan nya ut och dom var jättefina! Så jag är superglad och kommer absolut att beställa därifrån igen.


Söta haklappar


Bodys med bla. Nalle Puh på.


Tuffa jeans


Mer Nalle Puh.
Allt i neutrala färger som passar både tjejer och killar.


Midsommar firade vi här i stan tillsammans med "nyårsgänget", vi åt gott, spelade spel och hade väldigt trevligt. Jag provade lite av systemets alkoholfria utbud och ja, det var väl sådär. Jag provade två olika "läskedrycker" som det så fint heter och ett alkoholfritt jordgubbsvin och vinet var väl det som var godast, men ganska sött. Kvar har jag en öl som står här i kylen och som jag ska provsmaka en annan gång. Tänk nästa sommar då får jag också ta en öl och njuta av sommare. Eller njuta av sommaren kan jag göra ändå utan alkohol men tänk en kall god öl!



Mums!


Idag har vi varit iväg på en liten utflykt. Först var vi vid Brahehus och åt glass och kollade på den fina utsikten. Sedan åkte vi till Gränna och la oss på en filt vid stranden, i skuggan då jag svettas som en gris nu när det är så varmt. Vi åt pastasallad och låg på filten och bara njöt av sommaren. Ibland är livet bra härligt! Eller det är det rätt ofta just nu :)
Dumma som vi är tog vi såklart inte med oss våra badkläder, men vi åkte en sväng till Axamosjön när vi kom hem, dock var det ju så kallt så jag doppa inte mer än fötterna!


Kärlek



Picknick vid standen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0