Vinden

I helgen var vi hemma hos svärfar och njöt av solen. Vi var uppe på vinden och kollade igenom alla barnkläder som fanns sparade, man kan ju säga att modet har förändrats och tur är väl det! Vi hittade hemska bebiskläder i brunt och orange, att man kunde klä sina barn i sånna kläder och tycka att det va fint!? Men lite fint hittade vi allt som små tröjor och jättefina hängslebyxor och mycket av det har Henriks mamma sytt så då känns det extra roligt att använda. Sen hittade jag en söt lite stol också som jag tänkte slipa och måla i någon ljus färg. Daniel trodde att deras mamma hade haft den när hon var liten. Den är väldigt fin och kommer nog bli ännu finare med lite ny färg.
Vi får se vad vinden hemma hos mina föräldrar har att erbjuda sen..


Här är lite bilder på våra fynd



Min favorit är dom rödrandiga hängslebyxorna



Små söta överdelar



Den söta lilla stolen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0