På landet..

Igår åkte vi till svärfar och tillbringade halva dagen på landet. Först var vi hos Inger och fikade, tack för gott fika och trevligt sällskap!
Svärfar hittade vi såklart borta vid ladan. Vi hälsade på den nya ladugårdskatten Emil, han var så söt att jag ville ta med mig honom hem till Astrid och Majsan. Men det tyckte dom andra inte var en bra idé. Sen promenerade vi bort i hagarna och kollade på kalvarna som nu hunnit växa till sig lite sen sist. När vi kom in igen fick jag en liten present av Josefina och i den fanns en jättesöt body! :)
Kvällen avslutades med grillning! Jättegott! Fast kvällen avslutades egentligen med piggelin. När vi kom hem var jag så sugen på Piggelin och inga affärer va öppna så vi tog oss en promenad bort till macken och jag köpte mig 6 st piggelin. Han i kassan sa "piggelin är gott!" och skrattade och undrade nog va jag va för idiot!

Lite bilder från dagen:


Lilla Emil


Muu


Kalvarna


Kissen


Snigel


Tack Josefina!


Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0