Kära mor

Helgen har jag spenderat hemma hos mina föräldrar medans Henrik jobbade.


I lördags blev det lite bullbak på förmiddagen innan jag åkte den långa vägen hem till mina föräldrar. På kvällen grillade vi! Mums! Det är så gott med grillat och vi kan ju inte grilla när vi bor i lägenhet, inte så kul att ställa sig med grillen nere vid vägen. Men egentligen skulle man ta och investera sig i en elgrill, det ska ju inte ryka eller osa från dom. När vi hade ätit oss mätta på fläskfilé, klyftpotatis o tzatziki knödde vi ihop oss i soffan o kollade på Eurovision och rätt låt vann ju faktiskt! Eurovision bjöd på många skratt o livliga diskussioner om kläder, hår och smink.
Igår firade vi lilla mor, hon fick ett halsband utav mig. Sedan hade vi middag med farmor och mormor som hedersgäster. Mormor klappade mig på magen och sa "mommo tycka bra". Det va så roligt att höra och mamma sa att mormor tycker att det ska bli så roligt. Det har ju faktiskt börjat synas lite nu :) och som Henrik säger "jag ser inte tjock ut utan det syns att det är något annat på gång". Vi har faktiskt tagit lite magbilder nu ikväll.
Gårdagen avslutades iaf med en promenad och pannkakor innan det var dags att åka hela vägen hem igen.

Imorgon har vi gått 16 fulla veckor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0