Hej tomtegubbar..

I helgen hade vi besök av mina föräldrar igen och i söndags gjorde vi en utflyckt till Falköping och Falbyggdens Ost och kikade på deras julmarknad. Så mysigt, massa söta tomtar och andra julsaker. Jag kom såklart hem med lite nytt julpynt, har ju lite mer yta att fylla detta året. Det ska bli så roligt att ställa ut alla tomtar och hänga upp stjärnor i fönstrena :) Mysigt! Dessutom är vi tre! Lilla P har tittat ut då :) Det är bäst för dig att du är en snäll bebis så mamma hinner julpynt! ;)

Det här hade jag iaf med mig hem..

Igår hade Henrik med sig resterande delar av barnvagnen när han kom hem från jobbet :) Den är ju så himla snygg! Jag är verkligen kär i våran barnvagn!
Sittdelen kommer vi ju inte börja använda innan lagom till sommaren men såhär ser den iaf ut och till sommaren kommer det dessutom att sitta en glad lite flicka eller pojke i den..



Henrik har åkt till jobbet så jag får klara mig själv tills han slutar kl 23. Det är snart dags att gå o hänga upp tvätten och sätta igång en ny maskin. Det är så underbart att ha en tvättmaskin i lägenheten! Man kan tvätta utan att behöva springa upp o ner i trappen, man behöver inte känna att man hela tiden har en tid att passa eller att man måste tvätta massor, det räcker ju att tvätta en maskin! Fast vi har inte ritkgit kommit in i det tänket än. Jag planerar fortf lite som man gör när man bokar tvättstugan. Men jag behöver inte vänta tills tvättkorgen är full o tvätta en hel dag. Fast jag måste ner o boka en tvättid iaf, så jag kan tvätta lite sängkläder, det är inte lika smidigt att tvätta uppe i lägenheten då jag inte har så bra torkmöjligheter för stora lakan. Men, men..

Kommentarer
Postat av: Karin Sundqvist

Verkligen snygg vagn !! Ska bli kul att se den komplett sen...

Visst är det härligt med egen maskin, framför allt med all baby tvätt som blir. Kram på er alla

2010-11-02 @ 23:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0