Barnmorskebesök

Imorgon går vi in i vecka 38! :) Det börjar närma sig med stormsteg!

I fredags var vi hos barnmorskan, Lilla P har nu fixerat sig! Vi skrev även brev upp till förlossningen där vi fick uttrycka våra tankar och önskemål. Snart är vi där och det känns faktiskt lite overkligt, snart är vi två tre!

Igår passade vi på att ta lite magbilder också. Jag längtar faktsitk lite efter min gamla kropp. Det ska bli skönt att kunna röra sig normalt igen, men mest längtar jag efter vårat underverk!


V. 36+5



Mamma och pappa längtar efter dig!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Gud vad fina ni är :) hoppas du spelat mycket arvingarna nu för lill*n så h*n blir ett lika stort fan som du och jag ;)

2010-10-25 @ 19:30:22
URL: http://brokenbutterfly.blogg.se/
Postat av: Emmie

Hejsan Catharina!



Vilken underbar bild den sista, önskar er allt gott och lycka till!



Kram Emmie (SSK Ryhov)

2010-11-02 @ 19:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0