Barnvagnen!

Nu äntligen har den kommit, eller delar av den iaf. Så imorgon ska älsklingen hämta den på väg hem från jobbet! Tjoho! Egentligen skulle vi haft den redan nu, för snart tre veckor sedan faktiskt, men något hade blivit fel. Nu har jag iaf varit i kontakt med butiken och allt har kommit utom sittdelen o åkpåsen. Men sittdelen behöver vi ju inte innan till sommaren nästa år så det gör inget att den inte kommit än. Och vi kan ju faktiskt bädda med täcke i vagnen om åkpåsen inte hinner komma. Huvudsaken är att vi har en liggvagn och imorgon kommer den stå parkerad i våran hall! Jag har kännt mig väldigt stressad över att inte veta när eller om vagnen skulle komma, har kikat efter vagnar på blocket då jag var ganska övertygad om att vi inte skulle få den i tid. Hade vi inte fått ett besked innan fredag då hade jag faktiskt krävt pengarna tillbaka o köpt en vagn på blocket så jag iaf hade haft en vagn. Men nu kan jag pusta ut! Jag kommer få köra vårat lilla underverk i den vagn vi verkligen vill ha! Är faktiskt lite sur över att dom inte ringt och informerat oss om att delar av vagnen iaf kommit och så hade vi själva kunnat besluta över om vi skulle vänta till hela vår betällning kommit eller om vi skulle hämtat det som kommit.

Bild på vagnen kommer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0