Fröken Sne'navel!

Något som stör mig men som jag inte kan göra nåt åt är min navel. Den sitter inte längre i mitten utan har halkat ut lite på sidan. Detta är ju inget jag kan göra så mycket åt så nu får man se det komiska i det hela o skratta åt det ist. Dumma navel! Det är inte så mycket kvar av den stackars naveln heller. Vi får väl se om den kommer bli helt slät eller om det fortf kommer finnas en liten liten navel kvar i slutet. Magen blir bara större och större. Lilla P verkar iaf ha det bra där inne! Och inatt har h*n sovit nästan hela natten! Jag fick en himla god nattsömn iaf till skillnad från natten till igår då Lilla P höll igång hela natten..



vecka 31 (30+2)

Imorgon åker vi hem till mina föräldrar. På kvällen blir det en mysig middag för att tjuvstarta min mors födelsedagsfirande. Firandet fortsätter på söndag då vi ska åka från Göteborg till Kiel! Så måndagen kommer tillbringas i Kiel och vi är tillbaka i Göteborg på tisdag morgon. Det ska bli himla roligt och mysigt att åka iväg med hela familjen.

Nu ska jag städa färdigt och sen blir det lite fredagsmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0