Gata upp och gata ner..

Nu är vi hemma från Tyskland, vi kom ju egentligen hem igår men då var vi så trötta att vi inte fick mycket gjort.
Det va en intensiv måndag i Kiel. Vi gick upp tidigt och åt frukost och gick sedan i land vid 9-tiden. Först tog vi bussen ut till ett köpcenter, kikade i affärer och fikade gott. Sedan tillbringade vi resten av dagen på gatorna inne i Kiel. Gata upp och gata ner. Mina fötter var extremt trötta när vi gick ombord igen vid 18-tiden. Men vi hade himla trevligt! Vi kikade lite i affärer, fikade och åt gott, besökte en kyrka, kollade på stadens arkitektur och promenerade i en vacker park.

Jag funderar på om man kan bli plattfot bara sådär. Fötterna är ju inte ritkgit vana vid min nya vikt och när man går så mycket kanske trycket blir för stort och fötterna plattas ut!?

Jag kan säga att jag sov väldigt gott efter alla dessa timmar till fots, så gott har jag nog inte sovit dom senaste månaderna. Och Henrik sa sedan igår morse att det var ovanligt att jag var så pigg och glad så tidigt på morgonen. Så nu funderar jag på om jag ska börja gå 6-7 timmar varje dag kanske ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0