v.33




Du är i vecka 33.
Du har gått 32 fulla veckor och 0 fulla dagar (v32+0).
Du är i 7:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Mån 15 nov 2010
Du har 55 dagar kvar till beräknad förlossning.
Du är på dag 225 av 280. (80,4%)


Du har 55 dagar kvar till beräknad förlossning!! Det börjar närma sig med stormsteg, det va inte länge sen det va tresiffrigt. När man ser det så, så känns det nästan som att det är imorgon! 55 dagar, det är ju jättelite! Tänk att Lilla P har bott i min mage i 225 dagar! Nu är jag så nyfiken på vem du är!?

Nu vaknar Lilla P till här inne i magen. Det är en riktig nattuggla! Jag kommer inte få sova skönt på evigheter! Den lilla vildingen är nu expert på att trycka på min urinblåsa, vet inte hur men ont gör det iaf när den får in några riktiga träffar. Sen trycks det åt andra hållet också, upp under revbenen. Det är inte jätteskönt det heller, ibland trycks det så mycket att jag får lägga mig ner, då når inte dom små fossingarna lika högt.

Nu väntar vi bara på lilla pappsen, han slutar vid 23 och ska väl vara hemma här om en timme ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0