Hipp, hipp huvudvärk

Då har man blivit ett år äldre! Dagen började ju sådär med en väldans huvudvärk. Elisa struntade i att det var mammas födelsedag och tyckte det var dags att gå upp 06.20. Vilken tur att jag stupade i säng redan 21.30 igår! Huvudet bultade så Elisa fick leka en stund i sin nya gåstol 8som hon verkligen älskar) och en stund på lekfilten. När hon sedan somnade vid 08.30 kröp jag ner under täcket och Henrik fick ta över. Sedan sov jag tills kl 12. Kändes bättre och efter en promenad och lite glass i solen blev det mycket bättre! Kroppen kändes verkligen sliten i morses. Det är tufft att ha en bebis och vara uppe tidigt på morgnarna. Har ju sån tur att Henrik låter mig sova när han är ledig! Tyvärr har han varit lite hängig så då lät jag honom sova i morses. Bättre med en fungerande förälder än ingen! Dessvärre blev det inget bad för Elisa idag så vi får ladda batterierna inför nästa vecka och så får det räcka med lite bad i badbaljan.

När jag kom upp idag låg det ett jättefint brev och väntade på mig! Blev så himla glad när jag läste alla vackra ord som han skrivit! Finns en present också men den får jag inte innan i helgen! Henrik har inte riktigt förstått det där med presenter, att man ska ge dom samma dag. Han har mycket att lära han ;)


Dagen avslutade vi med en sväng till stan för att köpa lite gott att äta och sen avnjöt vi maten framför tvn. Mmm, så gott det var! Sedan fick jag ett väldigt roligt mms från Emma, hon och Pär har fått en liten dotter! Så roligt! Grattis! Hennes födelsedag kommer jag aldrig att glömma! ;) Så allt som allt har dagen varit toppen även om starten kunde varit lite bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0