Tuff natt

En tuff natt med lite sömn har det blivit inatt. Elisa har stökat och gnällt hela natten så ca 4 timmars sömn blev det väl totalt. När det väl var dags att gå upp kände jag verkligen för att dra täcket över huvudet och strunta i allt. Men det är bara att bita ihop och efter en stund uppe piggnar man ju till lite. Tänkte att jag skulle få sova en stund på förmiddagen när Elisa tog sin morgontupplur. Men den uteblev, en lite sovstund på 20 min blev det bara för henne. En liten, liten vila efter lunchen och 30 min på eftermiddagen. Så en timmes sömn lite drygt har det blivit för Elisas del idag. Det har varit ganska gnälligt, men hon har även strålat som en sol. Henrik jobbar natt så när han gick upp vid 15 fick jag sova 2 timmar, välbehövligt! Efter lite banangröt och en dusch med pappa ikväll somnade hon så fort hon la huvudet på kudden. Så nu hoppas jag att hon sover gott hela natten och att hon är på bättre humör imorgon! Det är ju sånt man får räkna med som småbarnsförälder och som tur är så inträffar det ju inte allt för ofta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0