Alla hjärtans dag

På förmiddagen var jag och Elisa ute på lite äventyr själva och lämnade pappa hemma. Vi packade in barnvagnen i bilen och åkte iväg för att träffa Tuva och hennes mamma. Vi var ute på en promenad och gick sedan hem till dom för att fika! Mums!

Precis hemkommen från Tuva

Elisa hade verkligen jätteroligt! Det började med att hon fick syn på sig själv i spegeln i deras hall. Hon sken upp som en sol och tyckte det var jätteroligt (vi måste, måste, måste köpa en spegel!) Sedan fanns det ju en lurvig fyrbent spännande sak som inte lät som en katt, hmm.. Och så Tuva såklart! Det var spännande att kika på henne också.

Elisa den godingen har varit på jättebra humör hela dagen! Verkligen stårlat som en sol! Älskade unge! Dom senste dagarna har Elisa gett mig jätteleenden så fort hon fått syn på mig. Så fina leenden, hela hon har gnistrat och det värmer verkligen mitt hjärta! Riktig lycka! Så det hoppas jag att hon kommer fortsätta med i all framtid.


jnytt.se fanns idag kärlekshälsningar och där fanns en alldeles speciell hälsning till mig och Elisa! Dessutom avslöjade Henrik att han har en överraskning till mig! :) Något som kommer inträffa på onsdag!? hmm.. Verkar iaf vara något jag ska göra för Henrik skulle ta hand om Elisa så då kommer det iaf inte vara en sak, eller? Så himla nyfiken!

Vi älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0