Busbesök

I onsdags hade vi besök av lilla Melinda, hennes mamma Suzanne och pappa Martin. Melinda är 1 månad äldre än Elisa så det var så kul att se vad som väntar. Hon var väldigt nyfiken och tittade massor. Elisa var spännande liksom katterna. Det ska bli kul när Elisa får upp ögonen för katterna. Vi har visat henne men hon bryr sig inte särskilt mycket.

Vi fikade och pratade om allt som rör bebisar ;) och lite annat också såklart. Henrik och Martin pratade jobb och jag och Suzanne pratade om att göra varsitt lapptäcke. Tanken är att det ska investeras i en symaskin här och jag är riktigt sugen nu på att göra både lapptäcke och sy lite kläder till Elisa. Hittat lite fina mönster på klänningar. Sen kommer en symskin såklart vara bra att ha i framtiden för att laga kläder också vidare och varför inte fixa gardinerna själv!? Bortskämd med att mamma fixar dom åt mig ;) Hoppas att jag kan få en i födelsedagspresent! :) Symaskin förresten, det ger väl ganska många vuxenpoäng!? Det känns så.

Åter till onsdagen, vi fotade dom små flickorna ihop! Dom va så himla söta! Melinda tyckte att Elisas hand smakade gott och tuggade glatt på den! Gulligt! Efter fotograferingen var vi ute på en liten promenad också! Tack för ett trevligt besök!






Kommentarer
Postat av: Suzanne

Åh va söta tjejerna blev. Tack själv för en supermysig dag hos er. Kan ju bestämma när vi vill börja med lapptäcket så är det "bara" att köpa tyg sedan boka in lite dater framöver :-)

KRAM

2011-02-05 @ 09:12:24
URL: http://skruttanmelinda.blogg.se/
Postat av: Catarina

Ja så söta! :) Hoppas jag får en symaskin när jag fyller år i början på april. Ett tag kvar men kanske kan tjuvstarta också ;) Lite arbete innan man kan börja sy! Dessutom är ju flickorna lite större sen också och kan underhålla varandra så vi får lite gjort ;)

2011-02-05 @ 12:48:20
URL: http://lillapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0