Månadsfotografering

Eftersom att vi var på dop igår hanns det inte med någon månadsfotografering. Det var inte tillräckligt bra ljus när vi kom hem så därför fanns det med på dagens agenda istället. Pappa Henrik jobbar natt så idag fick det bli mamma som var bakom kameran och ja jag får väl säga att jag är rätt nöjd med bilderna ;)

 

Nej nu får det verkligen bli sängen. Lilltjejen är ju rätt morgonpigg så jag borde kommit i säng mycket tidigare. Jag är faktiskt reda att hoppa direkt i sängen men så fastnade jag såklart här o så vips blev det ett nytt inlägg.

Elisa har nästan pratat oavbrutet hela dagen, började redan tidigt i morses, då vaknade jag av att hon låg och pratade med sig själv i sängen. Hon är för söt. Ungefär som att vakna till fågelkvitter!

Imorgon åker vi och hälsar på Tuva! Småtjejerna får busa medans vi mammor fikar och pratar om allt från bajsblöjor till kläder skulle jag tro. Ska bli roligt!


Kommentarer
Postat av: Karin Sundqvist

Hön är för söt !!

2011-02-22 @ 10:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0