Sommaren 2011

Tanken var att jag skulle jobba i sommar. Jag har varit helt inställd på att jag ska jobba i sommar. Men för någon vecka sen började jag tveka. Ska jag verkligen jobba? Har gått och funderat på detta ett tag nu och inte kunnat bestämma mig riktigt. Det rör sig om sex veckor bara och jag trivs ju jättebra där och det skulle vara jätteroligt att träffa alla igen! Sommaren är ju roligast med alla vikarier. Men samtidigt vill jag vara hemma med Elisa! Känns så fel att vara frånvarande så mycket. Det händer ju så mycket just nu, hon utveckals hela tiden och lär sig nya saker och jag vill vara delaktig och där just när det händer. Så nu har jag betämt mig, jag ska vara hemma hela sommaren med Elisa. Jag har jobbat varje sommar dom senaste fem åren så nu ska jag passa på att njuta av sommaren tillsammans med min underbara dotter! Hon är bara liten en gång. Henrik ska ha semester fyra veckor istället för åtta veckor nu så vi har fortfarander mycket tid tillsammans. Dessutom jobbar han så bra att han bara behöver ta någon pappadag så kan han vara ledig en hel vecka. Så det kan vi utnyttja istället! Känns väldigt skönt att jag tagit detta beslut nu då jag tänkt på detta ganska mycket. Nu kan jag lägga detta bakom mig och lägga min energi på annat..


http://henrikpettersson.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Suzanne

Det gör du rätt i tjejen, lill tösen är ju fortfarande så liten.

2011-02-18 @ 09:19:00
URL: http://skruttanmelinda.blogg.se/
Postat av: Kicki

Jag tycker inte du ska jobba. Var hemma med lillan, dom är bara små en gång. Kram på dig!

2011-02-19 @ 10:58:24
URL: http://babybabbel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0