Spricker av nyfikenhet!

Elisa mår mycket bättre nu! Fortfarande väldigt trött och lite varm så hon sover mest. Men hon äter som hon ska och det är viktigast! Lilla plutt!

Igår när vi skulle gå och lägge oss vid 23 så var hon riktigt ledsen stackarn. Vi försökte "tvinga" i henne lite mat, gick sådär så hon fick fortsätta att sova istället. Sen sov hon till 05 och då var Henrik uppe med henne och hon åt som vanligt. Henrik tog henne även på morgonen så att jag fick lite sovmorgon! :) Jag var helt slut och vaknade inte ens när dom var uppe och åt. Olikt mig! Men jag var faktiskt helt slut igår, sovit dåligt och gått och orat mig över sprutan och sen släppte all oro när det var över, för det var ju inte så farligt. Sedan fortsatte dagen lite på halvspänn för det var inte roligt att se min lilla flicka så utslagen. Gjorde ont i mitt mammahjärta.


Ikväll väntar en överraskning på mig! Är så nyfiken! Henrik vill inte säga vad det är! Kommer inträffa någon gång mellan 18-19. Tar ca 1-2 timmar. Vi behöver inte åka så långt. Och om jag har fattat det rätt ska inte Henrik och Elisa vara med. Jag kan inte lista ut vad det är! Är så nyfiken att jag håller på att spricka samtidigt som jag är lite nervös! Vad är det som kommer hända!?

Om inte huvudet har hunnit explodera av all tankeverksamhet innan överraskningen så återkommer jag ikväll! Hoppas jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0