Bus med pappa

 

 

 


Efter att ha jobbat hela förra veckan är Henrik ledig idag, imorgon och på onsdag! Jätteskönt att ha honom hemma för förra veckan var ganska tuff! Henrik gick upp med Elisa vid 9-tiden och jag fick sova en stund extra! Det är verkligen guld värt!

Vi har varit iväg på föräldraträff och träffat alla bebisar! Oscar, Philip, Irma och en liten Viggo. Sötnosar! Det var verkligen jätteroligt att träffa alla igen. Vi fikade och pratade mest om hur vi haft det nu den första tiden och hur vi upplevde förlossningen och BB. Nästa träff blir om nån månad och då ska det pratas smakportioner. Känns jättelångt bort. Men jag och Elisa ska försöka ta oss ner till Öpnna Förskolan och träffa dom andra mammorna o bebisarna. Det är babycafé på onsdagar mellan 9-12.30 och 13-16. Några har redan varit där några gånger men jag har inte riktigt "vågat" gå dit! Tänk om det inte skulle vara någon där!? Men dom andra brukar gå dit på eftermiddagen så vi får se om vi tar en sväng dit nästa vecka. Kul att komma ut lite, träffa lite folk och se något annat än dessa vita väggar.

Vi har även hunnit med ett bad i kväll, Elisa plaskade på som bara den. Hon behärskar nu"ryggsim" och det mesta av vattnet hamnade på golvet! Hon har alltid sprattlat lite men nu var det nåt nytt hon kommit på, såg faktiskt ut som "ryggsim", busa! Vi lyckades fånga det på film! :)

Imorgon åker vi iväg för att hälsa på farfar och Henrik ska passa på att ladda batteriet till sin kamera då han slarvat bort sin laddare. Tur att Josefina har en likadan laddare! Därav blir det inte lika bra bilder eftersom att jag måste använda min kamera! Men det får duga!

På onsdag kommer Melinda och hennes föräldrar på besök! Ska bli roligt, skulle tro att lilltjejen är jättestor nu. Var ju så länge sen vi sågs nu och hon är 1 månad äldre än Elisa så det blir spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0