Dopförberedelser..

Idag har jag varit i kontakt med prästen angående Elisas dop, faktiskt samma präst som konfirmerade mig sommar 2002. Elisa kommer att döpas i kyrkan hemma hos mina föräldrar så att mina mor- och farföräldrar ska slippa åka så långt.
Dopet kommer att bli i slutet på februari så nu kan vi börja planera lite. Har hittat några sidor på nätet med jättefina personliga dopkort, sedan har vi hittat en underbar sång som vi vill ha med på dopet. Vi måste dessutom bestämma vilka psalmer vi ska ha med och vad vi ska bjuda på efter dopet. I slutet av januari, början på februari ska vi åka hemåt och ha dopsamtal med prästen.
Elisa ska ha min gamla dopklänning på sig, hoppas den passar!

www.kortdesign.se



www.printswithwings.com

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0