Nytt i garderoben?

Kikade runt lite på nätet för att se om jag kunde hitta någon snygg överdel som jag kan ha på Elisas dop och självklart kan man ju inte låta bli att kika på alla söta bebiskläder. Här är lite som jag hittat som kanske hamnar i Elisas byrålådor så småningom.

 

Jättesöta plagg från KappAhl

www.kappahl.com

 

 

 

 

Och lite fint från Lindex
Lindex Shop Online



Och nu till det jag hittade åt mig själv! Ska ju gärna vara något man kan använda mer än en gång och jag hittade faktiskt två fina blusar på Lindex. Henrik sa direkt att den till höger är mer jag. Vi ska eventuellt en sväng till A6 imorgon och då får jag gå in och klämma och känna lite. Behöver inte bestämma mig ritkgit än, men inte kul att vara ute i sista minuten sen och bara ta första bästa för att man inte hittar något annat.

Lindex Shop Online - Blus

Lindex Shop Online - Blus

Lindex Shop Online


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0