Söndag 16 januari

Nu har vi skickat in en familjebild till både Borås tidning, Falköpings tidning och Jönköping Nu. Så vi hoppas att det kommer med snart! Håll ögonen öppna ;)

Igår fick jag även iväg lite bilder för framkallning. Det blev bilder till dopinbjudningarna samt lite förstoringar på Elisa. Kommer bli jättebra! Jag hoppas allt kommer i veckan, det blir korttillverkning på löpande band skulle jag tro, bäst att försöka få iväg dom snart! Blir ganska mycket pill och det är inte bara ett kort som ska tillverkas, men känner på mig att det kommer bli bra!

Elisa sover äntligen, hon har varit vaken 3 timmar i sträck och då blir hon ganska gnällig på slutet. I vanliga fall brukar hon vara vaken ca 1 - 1,5 timme efter att hon ätit men nu var hon vaken fram tills att det var dags att äta nästa gång. Men nu har hon iaf somnat och vi hoppas att hon vaknar på gott humör sen.



Elisa äter med god aptit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0