Tillägg

Vi kämpar på här hemma medans pappa jobbar. Som tur är går timmarna ganska fort! Inte för att vi inte reder ut det, vi klarar oss bra! Men när Henrik är hemma så kan han ta hand om henne när jag behöver göra något, samma möjlighet finns inte riktigt när vi är hemma själva. Det är en trygghet att ha honom hemma. Fast skulle det vara katastrof är han ju bara ett telefonsamtal bort!

Elisa har varit gnällig nu några dagar nu, skrikit o varit orolig, valat vara i famnen och hon har inte velat sova. Men nu har vi löst mysteriet, stackars Elisa har varit hungrig. Hon kräver mer än jag har möjlighet att ge henne, därför har vi nu börjat med tillägg efter amning. Vi har fått tillbaka vår dotter! Hon är nu lugn o harmonisk igen! Vår BVC-sköterska sa att det kan vara tillfälligt, att hon behöver mer mat just nu eller så kan det vara så att min mjölk inte räcker. Hur som helst så är huvudsaken att Elisa mår bra! Vi ska nog komma in i det här med ersättning, lite besvärligare, det ska kokas o blandas o fixas..

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, Catarina! Det är sp kul att följa er här på din blogg, se på hur lilla Elisa ser ut och vad som händer i ert liv.

Tack så mycket för julkortet. Vi hade inte er adress så jag MMS:ade till dig i stället. Vet förstås inte om du har kvar samma mobilnummer som tidigare.

Ja, nu är alla helger slut och man får återgå till det normala vad gäller jobb mm. Det känns lite motigt men brukar kännas bra när man väl kommer igång.

Ha det och kram!

2011-01-09 @ 19:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0