Den värsta morgonen..

Igår inträffade det som inte får hända! Elisa rullade ur våran säng och slog rätt i golvet! Vi låg och busade lite i sängen och Elisa rullade iväg och jag fick inte tag på henne innan hon rullade ut över kanten. Hon brukar i vanliga fall aldrig rulla flera gånger utan hon brukar vända på sig och ligga där en liten stund innan hon änder på sig igen! Som tur är gick allting bra, Elisa landade på mage och slog inte i huvudet så hårt. Men jag ble såklart jätterädd och hon också, men efter att tröstat henne i famnen lugnade hon ner sig och var glad igen. Inga tecken på hjärnskakning eller andra skador som tur är. Men man känner sig verkligen jättehemsk! Det borde inte hända men det går så fort! Så otroligt fort. Jag kände mig skakig hela förmiddagen! Men det är ju inte sista gången hon ramlar, första men inte sista. Det kommer väl hända flertalet gånger när hon börjar krypa, klättra och gå.


Kommentarer
Postat av: Clara

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-11 @ 07:52:13
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0