Tiden springer iväg..

Dagarna rusar på som vanligt och jag har inte haft tid att sätta mig framför datorn och skriva om allt som hänt så här kommer en liten uppdatering.

Elisa har varit med om sitt första studentfirande. Jag och Elisa var ute på lite egna äventyr medans pappa stannade hemma och jobbade. Vi åkte hem till mormor och morfar och tillsammans åkte vi iväg för att fira Isak och sedan min treakusin som båda tagit studenten.

Elisa skötte sig jättebra, det var ju mycket folk och lite reserverad var hon såklart i början men hon tyckte det var så roligt och alla ville busa med henne. Hon var vaken i 6 timmar utan några större problem, inte kan man sova när man är på kalas heller. Kvällens höjdpunkt var nog att få sitta på bordet och riva sönder pappersduken. Vi andra nöjde oss med god mat och trevligt sällskap.

Lycka till killar med jobb och studier!

På pingstafton hade mormor och morfar bjudit hem mina faddrar på en bit mat på kvällen. Jättelänge sedan vi sågs sist och det var roligt att dom fick träffa Elisa också. En stund i alla fall innan det var dags för henne att sova. Det gick rätt bra med rutinerna även om vi var borta. Annars kan det ju bli lite si och så med rutiner när man inte är hemma.

Efter fyra dagar hemifrån var det skönt att få komma hem igen. Elisa blev så glad när hon fick se pappa igen. Det var inte bara pappa som var hemma och väntade även Sams gudfar hade kommit på besök. Elisa var först ganska reserverad och fälld någon tår men sen gick det bra och hon satt i hans knä.

Borta bra men hemma bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0