Elisa-fika del 2

I lördags var det dags för Elisa-fika igen! Och nu var dom som inte kunde den 5 mars med! Det blev långväga besök från Hjo, Göteborg och Borås. Henrik åkte in till stan vid 12 för att hämta tårtan och plocka upp Emelie och på vägen tillbaka var dom även inne och hämtade garderoben till Elisas rum som äntligen kommit. Det var så himla länge sen jag träffade Emelie så det var verkligen underbart att få krama om henne igen!
Elisa tyckte det var jätteroligt med massa besök, men ändrade rutiner kan påverka humöret lite.



Tack alla för det trevliga sällskapet och dom fina presenterna!

Kvällen blev det väl lite si och så med. Henrik åkte iväg för att träffa lite jobbarkompisar och jag röjde upp. När jag var färdig med det började Elisa att gårta hysteriskt. Tänkte att hon säkert är trött så försökte lägga henne så hon kunde vila lite. Men icke, kan hon vara hungrig kanske? Testade med en flaska ersättning men den ville hon heller inte ha. Det slutade med att hon grät i nästan 2 timmar, tillslut fick jag "tvingat" i henne lite mat och sen somnade hon av utmattning. Försökte med allt men inget hjälpte. Tror det berodde på att hon var vädigt trött och hungrig. Blir som en ond cirkel ibland har jag märkt. För trött för att äta men för hungrig för att somna. Det är inte ofta men nån gång ibland blir det så. Dessutom hände det ju en hel del under dagen också. Elisa slockande iaf när klockan började närma sig 20, helt utmattad la jag mig i soffan och sen gick jag o la mig vid 21 faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack själv, för att jag fick komma! Det var fint att få krama om dig! :)

Klart lilltjejen varken ville äta eller sova när det kom så många människor på besök som man kunde kika på. Det kanske var därför kvällen blev lite 'trasslig' med.



Puss puss <3

2011-03-28 @ 23:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0