Ny frisyr

I tisdags var jag iväg och klippte mig, det vår både långt och väldigt slitet! Så antingen får det toppas o vara långt så det går att sätta upp i toffs eller så får det klippas av. Elisa är expert på att dra mig i håret. Frisören föreslog en kort page och så fick det bli. En kort page till hakan! Supernöjd med min nya frisyr, dock inte så nöjd över färgen. Länge sen jag gjorde något med det och nu när det klipptes av syns min riktiga hårfär allt för mycket. Så blev en ny tid för färg, lite mörkorange slingor föreslog hon. Så igår var jag där igen, lika bra att passa på när hon hade tid och Henrik är ledig. Så nu är jag riktigt fin i håret!


Nyklippt


Tillsammans med min underbara dotter


Med lite färg i håret


Kommentarer
Postat av: Karin Sundqvist

Jättefina bilder o väldigt snygg i håret !! Kram Karin



2011-05-06 @ 09:05:14
Postat av: Karin Sundqvist

Jättefina bilder o väldigt snygg i håret !! Kram Karin



2011-05-06 @ 09:06:00
Postat av: Em

Hot mama! :D

2011-05-08 @ 19:47:30
Postat av: Anonym

Vad fint de var!

2011-05-17 @ 21:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0