Själv på stan..

Och då menar jag inte bokstavligen, det var ju fult med folk. Men jag var där utan barnvagn och barn för den delen. Helt själv kunde jag gå runt i affärerna, inte tänka på att det blir trångt med vagnen, prova dom kläder jag ville utan att stressa i provrummet osv. Rena lyxen faktiskt! Det var länge sen jag njöt av en shoppingtur så mycket. Dessvärre hittade jag inte riktigt det jag var ute efter, men annat fint!
Egentligen var jag ute efter kortare byxor och shorts nu till sommaren. Men det finns ju knappt några shorts som passar min figur. Alla shorts slutar innan låren ens har hunnit börja. Föredrar om dom går en bra bit ner på låren, typ slutar strax ovanför knäna. Får nog ta och kika i nån sportaffär nåsta gång tror jag. Istället fick jag med mig två par jeans, lite toppar, en klänning och leggings! Supernöjd!

När jag kom hem tog vi en liten promenad. Köpte varsin glass och satte oss på en bänk i skuggan utanför kyrkan. Efter att vi ätit upp glassarna satte vi Elisa i gräset en stund. Det var spännande! Hon drog och slet i gräset och försäkte även smaka på det några gånger. Hon är för söt! Elisa sitter verkligen jätteduktigt nu, sånna framsteg. Hon välter inte alls ofta nu och kan resa sig igen när hon böjt sig framåt. Mammas och pappas lilla plutt!


Elisa bus i gräset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0